~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, November 17, 2011

Tentang H.A.T.I

kadang2 kita hidup ni
x selalunya indah
normal laa kalau ada duka dan lara
gundah gulana sedih menyentap jiwa

sejak ada 'Auf aku try sebaiknya
managed my emosi..
sbb aku rasa 'Auf know me better
bila emosi aku terganggu
dan aku dok berdua dgn 'Auf dalam bilik
dia suka tenung aku dengan sejuta pandangan
dia senyum tanpa kata apa2
dan nanti air mata dia akan mengalir jugak

dah 3-4 kali bende ni jadi..
dan aku always say
'i'm sorry baby. ibu x bermaksud nak share this feeling. but sometime ibu just cant manage it, sayang'
bila peluk 'Auf dalam2 rasa lega sangat.
Nanti dia mesti gelak2 bila aku rasa aku dah ok and happy2

since 'Auf dalam perot, setiap kali aku sedey
dia akan bg respond..kicking..dan bg bontot..
mungkin nak bgtahu aku, yang he always there for me, ibu.

ada yang bgtahu aku, baby since 0-9 month sgt alert dan mengerti segalanya walaupon dia tak berkata2.
itu aku akui sangat2.. 'Auf buktinya..
aku selalu borak ngan 'Auf hal2 duniawi
permasalahan + penyelesaian + situasi dunia skrg
dan dia tetap setia mendengar dan sama2 borak dengan aku

jauh dalam sudut hati aku
sebagai ibu, aku risau sgt sgt
kehidupan skrg nie pon aku rs seolah2 dunia kejam dan manusia di tindas
apalah yang akan jadi pada zaman anak ku besar nanti
apakah 'Auf cukup kuat menghadapinya..
dan adakah aku sbg ibu cukup mantap untuk melepaskan dia?

persoalan hati yang sukar di mengerti

2 comments:

Suhaida said...

like me..baca entry ain ni pn su menangis..T-T

filanastasia said...

kalau ibu auf kuat, auf lagik kuat...

aku jek yg tak reti nak kuat.. T___T