~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, November 18, 2011

D.I.E.T

huhuhuhu... terokkksss
aku dah mula suka makan makan and makan
oh no.. that not good ain..
sbb aku still kena maintain dgn apa yg ada skrg
sbb i'm plan to get 'Auf adik 2 tahun lagik
(angan2 itu besh)

mcm skrg ni, aku yer berat dah kurg drpd sebelom ngandung
jadi haruslah aku sedar diri kan..
so aku tgh merangka tuk diet aku..
rasa2nya cukuplaa yang aku makan
dari abes hari until now..
takkan aku rosakkan diri aku lagi

alhamdulilah berat banyak turun lepas abes hari ni.. seb baek maintain until now.. takut betol kalu naik.. cuakkksss ok
so aku plan tuk posa sebulan di bulan muharam..
kecuali laa mmg hari yang di haramkan posa
lagipon kan masa aku ngandung + pantang
aku x berpuasa.. so haruslah aku menganti
aritu aku posa 1 hari jerk
so ada balance 28 hari lagik..
and also aku kena byr fidiyah 13 hari
harap2 aku tak lupa..
x sempat nak g jabatan agama ler..
insyaallah harap2 bulan depan dapat gak aku settle kan.

kembali pada track yang dolo.. huhu never give up bebeh






 i lurve my self


5 comments:

qaseh johanna said...

ain dh slim ye skang ni..?nk tgk gambo ain..letak le..asyik 'auf je..nk gak tgk ibu 'auf...hehehe

**'auf dh pndai isap jari kaki ke ain..?hihi

AIN NAZRI said...

uish idak laa slim.. ain cuma hilang berat KG jerk.. ilang inchi dalam ukuran badan tu xde

tu yang nak kena mula exercise bagi badan fit balik

'Auf tak moh isap jari kaki lagikkk.. sbb dia nak manja2 dulu.. x moh adik daaa.. hehhe

Suhaida said...

hehe..comel2!nak tulis entry pasal diet gak la..hehe

mia-ina said...

wah best2x ain dh nk msk bab diet ni..kte sama2x ke arah itu ye....auf jgn lupe lak..hehe..auf comei

filanastasia said...

aku nyer diet ke laut.. asyik stress.. pastu nak makan.. benci tau.. grrrr