~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, November 16, 2011

P.E.R.A.S.A.A.N I.N.I

MODE : X TENTU HALA !!!

layan lirik without song

Irwansyah - Tentang Perasaanku

Aku takkan lelah menunggu
Hingga waktu ajal menjemputku
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

**jika kau suruh tunggu seberapa lama pon aku rasa aku cukup kuat untuk menunggu.. walau di kala hati meruntun geram mencarik2 jiwa runtuh.. aku manusia biasa yang kdg2 akan rasa goyah.. goyah dengan pilihan ku.. acapkali hati kuat mengatakan inilah pilihan yang terbaeks buat ku.. menunggu..menanti..wait.. semua aku pernah laluinya dulu bertahun2 sebelom memilikimu.. apa kah aku tak boleh sabar untuk beberapa tahun lagik demi sesuatu ini di realisasikan.. aku makan diri sendiri tanpa aku sedari.. tapi akan ku tolak tepi dan terus menunngu kau hingga mati**

1 comment:

filanastasia said...

hurmmm.. tak pernah dgr lagu ni....