~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, November 1, 2011

lebih sangat ke ko?

aku skrg tgh sentap.. sangat2 sentap
kenapa manusia nie suka sgt
membanding bandingkan diri dia dgn org lain
aduhaiii tensi betol

kalu ko rasa ko lebih..
ikut suka ko laaa..
x yah nak bandingkan ngan aku..
sbb apa pon yang ko cakap..
aku tetap akan kata aku lagi bagus

aku xkan ngaku aku lemah..
dan ko leh nak merendahkan semangat aku
aku x kan terkesan pon..
aku akan terus jadi kuat dan kuat

siapa pon ko.. i dun care
huh malas nak layan..
aku rasa nak gigit2 je kepala ko ni
hahahaha


6 comments:

eKa said...

hikssss...larik...ada org naik angin...dtg umah nak tgk auf...tp mama nya tgh marah pulak :)

AIN NAZRI said...

wakakakaka... jgn larik eka.. sila2 jemput duduk ye

TiNie said...

x yah dgr la kak kalo ada org banding2kan ni..buang masa jer..mcm la dia tu baik sgt..jgn marah2 yer mama auf..

Mia-Ina said...

x yah layan kak...buang karan je dgn insan mcm ni...buat yg terbaik,trs ek hdpn kak..akak tahu pe yg perlu utk akak

Mia-Ina said...

ups..tersebut ain akak dah..hehe..umur ain berapa ek?tetiba je mia nk tanya....haha

mia ni 29 tahun...huhuhuhu..

AIN NAZRI said...

Mia ain mmg dah tua dah.. tahun ni 27.. huhuhu