~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, November 23, 2011

BARUT

aku nak tanya ni tuk mommies2 n kengkawan
selalunya sampai umur berapa bulan,
baby menggunakan barut baby?

Barut handmade by Nenek 'Auf

3 comments:

Suhaida said...

sepatutnya lagi lama lagi bagus kan..tp su.. haykal dah makin besar tak muat..kalau buat sendiri bagus la kan..haykal pakai 3 bulan lebih sikit je rasanya..su masa 2 bulan tu..sampai tiap2 minggu beli baru sebab haykal makin tak muat..huhu..tapi..alhamdulillah tak kembung la..ok je sampai sekarang..=)

rDnA said...

Danial punya barut pun buat sendiri.onyang dia buatkan.yg bli tak cukup pjg.dina pakaikan kt danial sampai dia dh bleh meniarap..dlm 3 bln++..pastu siang x pakai dah.pakaikn mlm je time nk tido sampai dia 5 bln..

aTy _faRed~ said...

ha'ah..nak tau jugak..:) mak saye kate sampai die ley meniarap..atau lebih kurang 6 bulan..tapi tak tau ar kalau nak kene pakai sampai setahun..