~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, November 15, 2011

M.E.L.A.N.G.U.T

dok pikir apa nak nulis..
tahap gaban laa buhsannya..
ekekekeke

xde citer terbaru..
masih bz dgn keje2 dan agreement2 yang ada
masih kekal as isteri n ibu bekerjaya
rutin yang sama tanpa penah jemu..

skool holiday nak mula dah
korang dah ada program jalan ke mana2 ke?
Aku??
dok umah gi keje je laaaa...
since 'Auf kecik lagik, malas nak bawa jalan2 g makan angin
cukuplaa balik kampung hujung bulan ni (umah in law)
dan balik kampung JB hujung bulan depan (umah parents aku)

sejak ada anak ni, aku rasa aku kerap balik kampung
ye laa atok nenek 'Auf nak tgk 'Auf
jadi ibu ngan ayah 'Auf kena balik..
takdelaa balik lama.. hujung2 minggu jerk..
selebihnya 'Auf duk umah..

aku ngan hubby pon xde nak g holiday..
duk umah dan masing2 bz ngan keje
try tuk dapatkan masa untuk kami bertiga jerk
lots of thing to do
dalam xde keje tu
aku ajak 'Auf MELANGUT..
hehehe


2 comments:

Delicious-Cuppies said...

akk gie cuti2 mesia... weeee... hehe...

filanastasia said...

yeay.. auf nak balik ek.. best best...