~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, November 8, 2011

Cerita Raya Haji Laks

sempena raya haji yang lepas
ibu ngan ayah 'Auf
telah mengorbankan rambut 'Auf yang tak sekata tumbuh tu
sbb cukur bantal.. jadi x hensem
'Auf kena botak atas kuasa mandatori ibu
tak leh biarkan rambut yang sikit ye cayang..
hehehe

ni baru lepas kena botak + mandi dan pakai baju chanteks. sebelom gerak ke umah atok keratong.. hensem anak ibu.. hehehehhe

'Auf kat umah atok keratong sangat behave.. malam2 dia tdo.. bangun pon sbb nak susu. xde lagi malam ngeri masa 'Auf dalam pantang dolo. huhuhu ni muka goda ibu nak mintak tetek.. hahahaha.. cuma mulut nyonyot je tak sempat nak amek.. kalu tak dia dtg pakej.. dengan mulut nya dgn jelingan renungan matanya kat ibu..

ni malam hari..'Auf yang lena.. kali ni tdo without kelambu besau.. seb baek nyamuk x banyak gigit 'Auf.. ibu rasa 2 kali je kot 'Auf kena gigit sampai melalak sbb sakit.. hehehehe

3 comments:

mimie1678 said...

comelnya 'auf!

Mia-Ina said...

ada jelingan mata dr auf lak...:-)

qaseh johanna said...

kes manja sangat le ni..hehe

anak ibu betol la auf ni..