~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, June 29, 2011

Breast Feeding Plak

semalam citer pasal Cloth Diapers..
arini citer pasal BF plak..
tuk menambah ilmu aku nie..
aku berjaya beli buku nie..
lama gak aku mengoogle.. baru dapat beli..


banyak info aku dapat dari buku nie..
HOWEVER
aku still rasa aku nak attend kelas
setakat nie kelas yang aku ushar
takde lagik yang confirm..
sbb diaorg tak leh nak bg date confirm

ye laa nak organize event bukan mudah kan..
aku nak tahu lebih lebih lebih
pasal cara pengurusan EBM dengan betol..
ye laa selalu aku dok baca kat blog2 ibu BF

rasa cam tak puas plak..
sbb kalau dgr org cerita face to face
aku rasa mcm lagik real..
sbb aku rasa aku nak try buat stok susu
sejak dalam pantang lagik..
tu sbb aku beria2 nak attend kelas sebelom aku bersalin..

korang ada idea tuk bantu aku tak??
nampak sgt aku suka berguru praktikal
hehehe.. puas hati.. leh tanya manyak2 kan..

5 comments:

Lemangcute Comel Yang Dilindungi said...

memang kene banyak membaca.. ain, lemang add ain dalam FB group kump ibu menyusu anak.. banyakkkkk info kat situ..alhamdulillah..lemang pun dah 6 bulan menyusu amani dengan jayanya.. :).. siap bawak pam ke opis.. bunyi mesen rumput jer.. madela nyer brand.. :)

qaseh johanna said...

sekejap je mase berlalu..tak sabar nk tgk baby..

lpas ni ain boleh kurus la sbb dlm pntang,mkn kene jaga..

AIN NAZRI said...

lemang : kak.. ain baru nak access FB.. office hour nie kena block jadi leh bukak masa rehat jerk

Qaseh meme : ain selalu doakan kamu pon bakal merasainya.. insyaallah

S-a-B-r-I-n-A said...

ira,
nanti byk2 makan lobak putih... utk byk kan susu... dan akak dgr dr kawan, elakkan kobis... k dgr dr kawan, elakkan kobis...

Unknown said...

mia pun lbh gemar p kursus tutorial.life dpt tgk.ble bc ilmu x puas