~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, June 24, 2011

Alhamdulilah... AinNazri's Baby dah 32 Weeks

Gambo baby senyum kat ibu ngan ayah masa scan 3d aritu

Alhamdulilah... anak ibu dah besar..
arini genap 32 minggu = 8 bulan
sekejap je masa berlalu..
ibu ada +/- sebulan lebih jerk
tuk nantikan kehadiran kamu..

semoga kamu membesar dengan sihat
dalam perot ibu until tiba masanya..
sambil menunggu saat itu..
akan ibu cuba mempositive kan minda ibu
sekuat yang boleh..
menghadapi apa2 kemungkinan..

ibu kamu nie mmg suka gelabah itik..
bende lom pasti.. tapi bila di momokkan
dengan orang.. ibu jadi gusar..
tapi insyaAllah ibu akan kuat
demi kamu.. dan demi ayah kamu..

6 comments:

AkUiStInI3 said...

InsyaAllah baby akan sntiasa sihat dan kuat mcm ibunya jugak kak? jangan risau lebih2 ye kak. doa sy pasti bersama akak...

p/s: bestnya dpt tgk baby senyum kan? :)

Kay said...

Assalamualaikum,

Ada lagi 1 bulan untuk relax relax sambil menikmati masa, nanti lepas baby dah lahir, tak menang tangan..(perlukan orang membantu untuk awal-awal je la..nanti dah pandai handlekan baby sorang sorang, dah tak jadi masalah)
walau apa apa pun, semoga selamat melahirkan baby!!!

Aminn...

Kay said...

Assalamualaikum,

Ada lagi 1 bulan untuk relax relax sambil menikmati masa, nanti lepas baby dah lahir, tak menang tangan..(perlukan orang membantu untuk awal-awal je la..nanti dah pandai handlekan baby sorang sorang, dah tak jadi masalah)
walau apa apa pun, semoga selamat melahirkan baby!!!

Aminn...

Ema Mokzima said...

ya la..diam tak diam lg sebulan je nk lahir baby ke dunia yg penuh cabaran nie... pe pun mama ain kena kuatkan semangat ya... bykkan baca surah2 yg dh diajar oleh mak / nenek kita.. ema doakan semoga semuanya selamat..xsabar nk tahu girl or boy... ^_^

qaseh johanna said...

semoga baby boleh senyum kat aunty plak ye..

eKa said...

kejap je dah besau baby aunty ni...smoga kuar tepat pada masanya ;)