~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, August 2, 2011

Update Posa Hari Pertama

semalam meriah aku tgk kengkawan
update menu berbuka posa..
aku buka posa biasa2 aje..
kebetulan adik ipar aku masak..
dia masak udang goreng rempah dan
*beli lauk tom yam + kentang tempe goreng*

aku plak semalam balik awal..
singgah bazar kat area umah aku tu
ada 2 bazar.. dengan perot yang berat nie
aku dok berjalan2 tgk yang berkenan

since aku x posa jadi xdelah
kemaruk sgt nak membeli belahnya..
aku cuma beli murtabak nipis satu,
kuih samosa sedap 3 keping = RM2
dgn air tebu = en suami request

simple aje.. malas nak beli byk2..
kang x abes makan di buatnya..
membazir sudahhh.. huhuhu

tapi alhamdulilah dah 2 hari aku berterawih
even 8 rakaat 3 witir.. tapi kira oklah
cuma aku bukan solat kat masjid daaa... kat umah aje..
ye laa nak g masjid kang takot x larat..
kaki aku nie bukan leh berdiri lama2 sgt

apa2 pon.. aku menunggu baby kecik kuar
ikutlah bila dia rasa dia dah kuat tuk kuar
dan rasa dah bosan dok dalam perot ibu ni
dia leh kuar.. sbb semuanya dah tersedia..


3 comments:

qaseh johanna said...

ain....sejak puasa ni..sy xpenah jejak pasar ramadhan lg..sebab xde en. somi yg nk teman..lgpon klu g sorang,kang susah nk cr parking...

atkt ni mkn yg simple2 je..kuih2 je..sbb kami xmkn nasik time berbuka..

**mmg jimat kalau tak g pasar ramadhan kn..??

filanastasia said...

hohoh.. sampai ke hari ni tak jejak lg pasar ramadhan...

AIN NAZRI said...

meme : best yer tak makan nasik masa berbuka.. ain plak.. kalu masak yang tak bernasi mmg tak sah.. sbb perot encik somi mmg kena makan nasi.. sahur ke buka ke.. memang makan nasi.. jadi kena ikut perot encik somi laa gamaknya..
*memang byk jimat pon kalu tak g param tu*

KD : bagus bagus.. kang tergoda banyak bende kat param tuh