~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, August 3, 2011

Happy Yer


aku suka giler arini
sebabbbbbb
aku dapat ini..


alaa gambo tersenget plak..
ni laa bubur lambuk kg baru
huhuhu.. dari sebelom puasa lagik
aku nak makan bubur lambuk

sempat pesan kat baby dalam peyot
supaya allow me to makan this one dulu
to cari2 org yg sudi tolong aku amekkan bubur ni
akhirnya rezeki aku arini...
dapat gak makan bubu nie
x sabo nak tggu waktu berbuka..
huhuhu suka suka..

mood : senyum sengih tarik napass... hembusss..
sedapnya bau bubur lambuk nie



3 comments:

qaseh johanna said...

selamat mengidam yg senang2 je...hihi
dah lepas hajat di hati..baby nak kuar pon xpe dah kan..?

chinta... said...

mmm...dah dapat apa yang diidamkan ek....selamat berbuka puasa ye kak...

filanastasia said...

alo.. lupa nak bg resepi yg hang mintak, sebab atok kata mama cakap kat dier hang ader mintak mama resepi..