~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, October 5, 2010

Xtvt During Raya ke 2

huhu cerita dah basi tapi aku baru sempat nak menuploadkannya..
org raya dok berjalan2.. aku idaknya jalan2.. dok umah melepak aje..
raya ke 2 tu aku memenuhkan wishlist makcik kesayangan aku Filanastasia
dia tak pernah makan Nandos..
dan aku telah diarahkan untuk belanja dia makan
sempena back date besday present..
hehehehe... teruk kan perangai makcik aku nie..
buli anak sedara sendirik.. hik hik hikss...
so kita layan je laa gambo nie..


makcik aku yg sgt happy.. aku plak tgh blur nak pk order apa ye.. hehe

encik suami yg sudi join kitaorg that day with my little sister ecah..

excited jugak... org2 yg aku bawak nie semuanya baru FIRST time dtg Nandos nie..
tu sbb aku fully jadi guru sesat..


makcik ku yg happy sgt dan asyik dok sibuk amek gambo aje..

muka buhsan tunggu makanan lambat sampai

muka2 ceria - my makcik n my younger sister dapat minum air yg freeflow.. huhuhu

makcik ku yg kepedasan sbb over sgt sos tu dia tuang...

nie menu starter kitaorg.. lupa lak nama dia

dah makan separuh baru ingat nak amek gambo makanan..

penuh dua2 meja kitaorg dengan makanan

semangat giler gigit jagung tuh

tuan tanah yg ala-ala control ayu.. muka puas kekenyangan sebenarnya

see.. kan aku dah kata makcik aku nie tgh makan pon nak nak amek gambo gak..

ecah... little sister nie bab makan mmg tak cerewet.. janji jgn pedas sgt ye..

aku suka tengok depa ni kalu berbaik2.. if not, asyik nak main kejar2 pusing satu rumah

abes je kitaorg makan Nandos..
kitaorg terus naik tingkat 5, City Square untuk
tengok wayang... huhuhu..
tapi memenuhi syarat mak aku untuk balik before 12.00 tengahmalam..
hehehe..
seronok dapat bawak adik2 aku keluar nie..
ye laa bukan selalu aku dapat bawa dia org keluar..
since aku pon dok jauh berratus ratus kilometer..

2 comments:

filanastasia said...

hohoho.. timer kasih ler kerana belanja sempena backdated besday kan.. ni baper tahun punya besday ntah dikumpul ek.. keh keh keh.. sgt enjoy especially sebab dah lama giler kiter tak hangout kan kan... tq again.. n gambo2 sgt chumel ok..

pssttt.. aku ni kan memang kaki amek gambo.. kena la hang terima hakikat.. wakakaka

Ain said...

ye la tu.. aku tahu dah..