~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, October 19, 2010

Cetusan Sudut Hati

ini rentetan dari previous entry kesedaran...

aku rasa aku selalu bertanya pada diri sendiri..
pertanyaan yang aku xde jawapan..
dan juga takde yg sudi menjawab..
kecuali Al-Quran..

ada kalanya kita akan rasa sgt sgt sgt tak bermotivasi..
rasa seolah2 bala besar menimpa kita..
sampai kadang2 kita tak tahu apa nak buat..
dan kalau buleh kita nak tdo sepanjang hari aje..
tak nak bangun bangun..

korang pernah rasa tak??
aku selalu rs.. kdg2 aku rs nak tdo taksedarkan diri selama lamanya..
oh apa kah aku sleeping beauty yg menanti kehadiran prince nya..
oohhh sgt mengarut ye..

masalah nie kdg2 bukan dtg dari kerja.. bukan dari rumah tangga..
bukan dari kawan.. bukan dari jiran.. bukan sesiapa..
ia datang dari sudut hati.. jauh jauh di hati..
iyer.. dari hati yang tengah mencari kesempurnaan..
kesempurnaan dari pelbagai sudut...

padahal akal dah ingatkan yang kesempurnaan itu x pernah ada..
kesempurnaan itu tidak dimiliki oleh sesiapa dimuka bumi ini..
kesempurnaan itu milik Pencipta Alam ini..
hati ini telah membuat kacau..
hati ini telah mengelirukan diri..
harus cepat2 membersihkan hati ini..
harus dimatikan titik2 hitam dalam hati ini..

HATI..........

1 comment:

Unknown said...

sesekali merasakannya & ia mkn mendekatkan ku dgn allah