~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, March 8, 2011

Tuan Tanah Berada di Luar Kawasan

Mulai esok, lusa dan tulat...
9,10, dan 11..
ain akan berada di luar kawasan..
meninggalkan kesibukan kota..
meninggalkan suami keseorangan..
meninggalkan kucing2 dan ikan2 di rumah..

saya akan berada di pinggir kota selama 3 hari..
huhu.. kena hadiri Kick Off Meeting wajib
tuk division saya nie..
tido hotel memang sangat saya giler2kan..
tapi nie bukan semata2 tdo.. penuh dgn xtvt
meeting dan diskusi..
membincangkan hala tuju syarikat...

dari awal pagi hinggalah ke tengah malam..
takot mata nie yg dok terlelap bila dah lepas isyak nie..
huhuhu seram aauuuwww... kang kena announce nama plak..
sbb tdo dalam dewan.. hik hik..

so sepanjang ketiadaan saya nie.. saya bagi entry berjadual aje ye..
saya set up kan tuk trilogi baby ler..
sbb tu jerk yg available tuk masa kini..
kita layan layanan ajerk ye...

3 comments:

Ogy said...

sesekali ke luar kawasan seronok juga....ain tak mabuk2 teruk ke? kalau takde apa2..senang skit..kalo jenis yg mabuk teruk tu susah gak..

AIN NAZRI said...

Mama Gee : ain x mabuk2 laa mama.. mcm biasa aje.. alhamdulilah laaa

filanastasia said...

wahh best siot.. takpe.. aku juga akan menikmati tido di hotel mahal yang di booking oleh kamu kat belfast nanti.. hahaha

take care babes..