~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Saturday, April 2, 2011

Naper Tak Tahu...

ada jumpa dengan teman2 lama
masing2 tanya soklan cepu mas..
"dah ada isi ke??"
aku jawab dgn selamber
"ada.. ni haa dalam perot"
sambil mengusap2 perot..

ada yang terkejut..
ada yang tak percaya..
ada yang geleng kepala..
hahahaha

pelikkan..
dia sibuk2 tanya
tapi dia plak yang tak mahu percaya
mcm mana laa tuh..

kalau kawan2 tengok aku
memang takde yang menyangka aku ngandung
sbb badan aku sebelom ngandung ngan tengah ngandung nie
sama ajer besau yer..
hehehehe..

si gemok si gemok...

tapi sejak ngandung nie.. berat aku menurun
ye mungkin x banyak berpuluh kilo..
tapi sekilo.. sekilo...
tetap turun..
doktorlah yang paling suka..
dia kata jgn naik berat..
maintain sebagus kini..
jadi aku cuba maintain..
so.. nak buat camner kan..
aku masih serupa..

silap2 lepas bersalin nanti aku terus mengecik..
hilang 20-30 kilo ker..
hehehe.. verangan ler...

2 comments:

AkUiStInI3 said...

mesti org tu malu kan kak ain bila akak ckp dah isi..mesti dia ingt x ada,,mentang2 la kita ni berbdan besar..slalu jer org perkecilkan..

AIN NAZRI said...

AkUiStInI3 : hehehe tahu xpe.. sekarang nie pon org dok tanya2 lagik kat akak.. tak percaya yg dah ngandung