~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sunday, April 3, 2011

Andai Kamu Tahu

"Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna dia lemah,
tetapi dia sedang mencari kekuatan
untuk terus tabah menyintai lelaki itu. "

aku terbaca statement nie
dalam satu forum...
situasi nie kdg2 jadi kat aku..
ye laa hidup tak selalunya mudah dan indah

ada ketikanya.. bila berborak
dgn en suami dan share msalah ngan dia
aku jadi sebak..
tanpa pengetahuan dia..
aku palingkan muka dan kesat air mata

air mata tu bukan sbb aku menyesali..
bukan juga sebab aku menangisi..
tapi aku rs aku nak tabahkan kekuatan aku kembali
aku perlukan kekuatan yg lebih
dari selalu tuk meneruskan
sesuatu langkah tuh

*Yayang.. i x pernah menyesal
memilih u jadi sebahagian hidop i..
memang kita susah dari segi harta..
tapi kita tak pernah susah dalam kebahagian*



5 comments:

Mama Gee said...

huhuh sama le...sejak akhir2 ni selalu mengalirkan air mata..tapi di belakang pengetahuan cik abg...satu hari tu dia ternampak..tya kenapa lak menagis ni...cepat2 mama ckp sedih tgk tv..padahal rancangan kt tv takde sedih2 pun...
tak taulah dia perasan ke tidak...

tp ada masa mama perlu melepaskan beban dgn tangisan...cuma tak mau dia tau..sbb dia mau mama jadi kuat....huhuhu

Mia-Ina said...

sebak pulak baca entry akak nie...tambah part akhir tue...

AIN NAZRI said...

Mama Gee : tu laa x sentiasa hidup kita nie kat atas roda kan.. kekadang roda tu bergolek ke bawah plak..

Mia : hidup terus berpusing2 kan..

Ema Mokzima said...

betula... kehidupan seorg isteri memnag mcm tu kan... ema pun pernah mengalami mcm tu..kadang2 rasa mcm suami xfaham..tp kadang2 rasa yg kita ke yg lebih emosi.. tp betul kata ain, kita tak susah dlm kebahagiaan....

AkUiStInI3 said...

sgt stuju dgn mama gee...