~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Monday, December 3, 2012

Senang Hidup Ibu Sekarang...


hehehe bertuah badan kan aku
bertambah senang dan mudah..
dapat hero nan gagah perkasa sekarang

15 comments:

MyraQhairel said...

wahhhh semangat nyer dia menolakkkk...

AIN NAZRI said...

Myra : dia lebih kepada mengacau.. hehehe

eKa said...

mudah la keje ibu dia.hehehhe

AIN NAZRI said...

eka : mangsa pembulian.. ekekeke

FieZaLieSa said...

hehe..mak dia dah de pembantu..kuat ye Auf.. ;)

AIN NAZRI said...

Fieza : tu laa pasal.. pantang kita x perati dia.. ada aje yg nak di bantu

Mama Adam said...

Sweet. Hero perkasa yg rajin

Aty_Fared said...

hehehe...tu betul2 mengemas jer tuh..;p anak soleh..insyaallah..:)

AIN NAZRI said...

mama Adam & Aty: anak2 kita skrg kan mmg cergas.. jadi ada ajerk ideanya..

Mamamia Style said...

uihhh.. bersungguh betul dia tolak tu. hehe. kecik2 dah tunjuk rajin. gud boy!!

Mimy Hamid said...

kuat nya ...hamboi...makan vitmain apa ni...hehehe


yer ain sama dengan intan hazilah..duk sebelah meja lagi...hehehe..

AIN NAZRI said...

Mamamia : hahaha harap2 kekal sampai ke besau laa hendaknya..

Mimi : mcm2 vitamin dah ni.. hek hek.. makan bayam mcm popeye..

Zuraidah Butang said...

hahah comel gler gambar ni..kuat sungguh baby u...:))

S-a-B-r-I-n-A said...

waduh... sudah tolak kotak..

si ilyas lak suka menyapu sampah, tapi adiknya suka korek tong sampah.. sabar jelaa

AIN NAZRI said...

Zuraidah : budak ni memang suka bab2 menolak ni.. perasan kuat..

Kak Sab : Auf pon suka menyapu kak.. pastu ngamok kalu kita x bg dia tolong sapu.. dan penyapu dia mesti sama dgn kita..