~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, December 5, 2012

Entry Tanpa Kata-Kata yang banyak...

layan gamba je laa..
malas nak taip laaa
semalam en somi g beli durian.. (yg ni entry lain ye)
budak tecik ni xleh kuar
sbb masa tu still hujan..
so layan keletah dia dalam kete
suka benor buat memek muka..
gerammmmssss tengokkk
rasa mcm nak gigit2 anak sendiri..
*eh kata entry tanpa kata2.. mmg sah aku ni banyak cakap kan.. hehehe





paling geram tgk muka ni.. dia nak tunjuk gg sambil buat muka


aku jegilkan mata..pastu dia follow buat gaks.. poyo je kan

dah buhsan dah ni.. nak rampas kamera ibu laa niii
 

8 comments:

S-a-B-r-I-n-A said...

jegil mata tu yg tak tahan tu.. ish...ish..ish..

MyraQhairel said...

auf ni tauuu..memang wat muke nak mintak kene gegetttt....hahahha..comel je dia wat mimik muke 2nd last tuhh...

Mama Adam said...

pandainya! comel je ngan 6 batang ek gigi auf?

AIN NAZRI said...

K.Sab : dia skrg mmg copycat je kejenya.. memang kena hati2

MyraQhairel : haah.. skrg kalu kita x nak layan dia.. laju2 dia wat mata mcm tu..mcm kita wat kalu marah dia..

Mama Adam : haah laa Auf ada 6 btg gigi since umur setahun.. lambat benau nak kuar gg nya

Aty_Fared said...

Haha..suker bergambo nih...kemain lg menunjuk gigi..:-)

AIN NAZRI said...

Aty : Auf ni gaya mmg ada.. dia menang bab gaya je laaa

S-a-B-r-I-n-A said...

adeeeehh... tak leh tahan laa.. setiap kali nampak entry ni akak mesti nak gelak nyer.. ya Allah.. aku gigit jugak karang budak kecik satu ni..

Ummi Iman said...

Salam.. Singgah tgk Auf.. masa ni mmg seronok buat main ;)