~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, December 6, 2012

Durian plak lah..

org dok citer makan doyan kan
aku pon nak jugak..
strategi tahun ni..
selain makan doyan kat kedai
and avoid bawa balik ke umah

en somi buat cara baru buat kami..
since Auf makin melasak..
jadi makan kat luar tu agak susah laa..
kang Auf main kat doyan2 yang menimbun tu

Auf pernah tendang doyan kat kedai..
then dia angkat doyan tu..
budak tu suka buat jantung ibu henti berdegup..
bukan tahu sakit.. main taram aje..

ni cara terbaru kami makan doyan
g kedai durian,
suruh tokay bukak yang mana elok n kuning
then kami rasa seulas selebihnya masuk bekas..
ni hasil RM20 yer durian = 6 biji je
sangat laa puas hati

balik umah bukak bekas makan dan makan
tak abes masuk peti sejuk..
esok kalu nak makan..
bukak peti sejuk dan terus makan dan makan
sampai bekas tu kosong.. huhuhu

best kan.. ala2 stok x pernah abes..
puasss hati sgt

3 comments:

Ayu azmir said...

wahh... seronoknya makan durian tanpa berasa hampa kan...

Mama Adam said...

Best! Kami pun mcm tu. Kupas tetus. Senang. Kalo x elok, xnk. Tp janji dulu ngan apek tu

AIN NAZRI said...

Ayu azmir : bab makan memang seronok ayu..

mama adam : senang kan kalu mcm tu