~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, April 4, 2012

Cuma Kamu

Arini aku jiwa kacau..
salah aku gak
dah tahu budak tu x berakal yang aku hangin apsal
aduhaiiiii apa daaa aku ni

pagi td aku termarah 'Auf
sbb dia muntah kan susu basi kat aku
errr korg leh imigine kan bau dia..
dah nak sampai opis jd x leh nak patah balik umah..

mende tu otomatik aku marah dia..
dia pandang ngan muka x de perasaan
laki aku tegur aku..
'dia kecik lagi sayang.. mana paham'

aku terus tersentap..
dan salah aku laa..
seb baik naik lif aku sorg..
sampai2 g toilet basuh baju dan bertenggek kejap kat toilet
bagi baju kering..

kurang sikit baunya.. but still ber bauuuu..
aduhaiii anak... ibu kamu ni setereeessssss
*aku yang jiwa kacau skrg ni*

layan muka dia je ye






5 comments:

rDnA said...

ala..sian pulak kat auf..

mia-ina said...

biasalah karenah anak..sabar ye ain

chinta... said...

dapat bayangkan muka auf lepas kena marah ngan ibu..mesti terkebil2 buat mata comel dia tuh kan

qaseh johanna said...

ain..xbaik marah dia taw.. cian auf.. xpela.. mgkin ain xsengaja.. nnt blk umah, pelok cium auf taw.. :)

Shu @ Mrs. Hamid said...

Alalala kesian kat Auf. Saje je Auf bagi bau kat mamanye, biar ada bau, buat mamanya terindu2 dengannya.
Melayan karenah anak memang kene banyak bersabar. Dulu shu pun pernah terlepas, tapi sekarang ni Shu dah boleh control. Practice k.