~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, April 26, 2012

Layan Je Laa

alaaahai blur betol nak update blog..
citer pasal apa ek
eerrmm... ada org tanya
husband ain baca ke entry besday dia..
ain jawab "TAK PENAH DIA BACA"
hahahahahaha

actualy ain dah siap post,
ain print n masuk sampul
letak bedak bg wangi..
bagi kat dia.. hehehe

consider baca gak laaa kan..
hehehe.. bini dia kan ada ngeng sikit hik hik
hubby ain tu, FB pon xde.. hik hik
dia x layan online2 ni..
dia sibuk ngan keje dia aje laa..

meh laa layan budak kecik ni
budak lom ada gigi

sibuk makan kacang botol..

 

4 comments:

mia-ina said...

ada org jwb soalan mia ka...haha.

tu la psl laki ni selalu dia trima je hadiah pe isteri dia nk bg....

alangkah baik klu suami jg selalu ingat mcm tu kan?hehe

AIN NAZRI said...

heheh mia.. xleh nak mengharap.. x semua suami mcm tu.. kita kan golongan isteri istimewa jugakss.. hehehe

Reyha said...

kecik2 da suke makan ulam. bagus Auf ni. nanti awet muda

qaseh johanna said...

auf awet muda... :)