~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sunday, April 18, 2010

Sedih

Jam dah dekat jam 2.30 tapi mata ni tak leh lelap..
as usual aku on lappy aku and go to blog..
aku tgk kat link ada update terbaru dari
Kak Baya @ http://supermom0978.blogspot.com/

hati berdebar debar.. dah lama aku jadi silent reader
aku dapat tahu pasal story dia kehilangan anak pon
melalui forward email kawan2..
tak puas baca email fwd.. aku google cari blog
and aku jumpa... aku baca dari awal kejadian..

Al-Fatihah buat Adik Dzafri..
kisah yang sangat meruntun hati keibuan aku..
**even aku belom pernah melahirkan
bagi aku, kak baya sgt tabah..
dan bukan dia sorang yang mengalaminya..
ramai ibu2 kat luar sana ada pengalaman begini..

aku simpati pada dia..semoga ALLAH memberinya ganjaran atas kedukaan ini..
Allah takkan kejam pada hambaNYA... ameen..

No comments: