~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, April 8, 2010

Latin Dance Class

huh tajuk aku gempak kan.. hehehe.. hari ini secara rasminya.. aku dah masuk kelas Latin Dance.. sangat seronok.. kelas bertempat di gym menara TM dari jam 1 ptg hingga 1.45ptg. huh berpeluh tak hingat.. dah laa lama tak meng'excersize'kan diri.. turut join KJ ngan Jijie.. kelas mmg hapening.. hopefully dengan excersize mcm nie.. berat aku turun laaa nak nya.. heh heh heh..

utk first class nie kita org belajar step guna lagu Nobody dari kump Wonder Girl tuh.. hehehe korang leh imagiine kan aku yg gemok nie menari.. hahahaha tgk dalam cermin mmg aku gelak sendiri.. mmg ikutkan aku paling besar dalam kelas tuh.. tapi tak kesah lah kan.. janji aku seronok.. before nie aku join aerobik class... tapi sejak lepas kawen lama aku tak pergi.. naik tepu lemak2 aku nie.. berat pon dah nak jejak 3 angka.. ish ish ish... teruk betol.. hopefully berat aku akan tiba ke angka 8x je.. sikit2 turun.. takpe slow slow aje.. usaha kan tangga kejayaan.. kan kan..

walau hati gundah gulana tapi aku rasa aku tak leh biar streesss menguasai diri.. aku harus keluarkan dari kepompong.. masa kat opis je masa aku nak ber huha huha.. balik umah.. aku dgn life aku dan suami... takde sesape leh masuk kepompong.. sbb masa yang ada aku nak gunakan sepenuhnya dgn suami aku... berbincang mengenai masalah yang ada..

oh ya.. hari nie merupakan hari ke4 aku berpuasa.. isnin ngan khamis aku niat puasa sunat.. selasa rabu puasa ganti.. bukan tak nak niat puasa ganti isnin aritu tapi tgh test market tgk kemampuan aku bertahan.. ye laa hukum posa ganti nie bukan leh suka2 buka.. ari nie plak aku posa sunat khamis sbb arini kan aku attend kelas latin dance tuh,. takut2 tak tahan.. tapi alhamdulilah skrg nie aku masih dgn puasa aku.. letih teruk sikit dari biasa.. tapi nak buka kang sayang plak.. jadi aku harus berusaha.. chaiyok chaiyok.. yeee haaaa....

update mengenai GA bigger loser nampaknya ada penurunan yang aku buat... alhamdulilah.. berusaha lagik.. target dalam turun ke 7xkg pon dah cukup bagus utk aku.. setakat nie masih 9xkg.. huh kena usaha lagik nie..well... layan je laaa..

jom joget jom...








2 comments:

S-a-B-r-I-n-A said...

wah wah wah.. lepas ni leh join sehati berdansa ni.. hehehe..

AIN NAZRI said...

kak sab.. rasanya nak masuk u think u can dance kot...wakakaka