~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, April 2, 2010

Layang Layang Bertali Kaca


last week balik JB.. seronok sungguh...

walau rasanya mcm kejap je...

actually ada urgent bende..

and private and confidential..

so balik kali nie mmg utk hal itu saja..

tak leh nak kemana2..


tapi dalam sibuk menyelesaikan mende tuh

aku sempat gak baca buku nie..

dan dengan jayanya aku berusaha..

sampai suami kesayangan ku cakap

"terabailah suami you nie kalau syg dah ngadap novel"

hehehehe takdelah terabai sangat kan kan

dalam 2 hari aje.. settle buku tuh... seb baek

buku cinta plato tuh mama tak abes baca

kalau tak aku rembat bawak balik KL..

buku tu pon beli kat pesta buku tuh..

mamalah org paling excited.. padahal aku yang pegi beli..

hehe..apa2 pon buku nie sgt sgt sgt best..

aku rasa buku2 NB semuanya best belaka...

sangat terkesima....

hopefully NB akan kuarkan lagik buku yang best2

chaiyok chaiyok

No comments: