~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, April 15, 2010

alooohaa... yezza.. jejari aku rajin nak menulis pagi nie..
saja saja... berminat utk taip..
tapi idea nak tulis tuh aku tak tahu topik..
takpe takpe aku nak share sesuatu..
my faberet song setakat hari ini..

tajuk : KU BUKAN AKU by TILU

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu
Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan

Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku
Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman

Bila hati bersedih semuanya tak betul
Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu



masa first time aku dengar lagu nie dalam kete..
perasaan aku masa dengar lagu nie..
"HATI BERBUNGA BUNGA BAGAI DILAMUN CINTA"
huh..seb baik aku takleh nak update status mlm tu
tapi itulah perasaan yg aku rasa..

cuba korang dengar.. menarik kan..
eemmuuaaahhh...

No comments: