~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, September 27, 2012

Gelodak Di Sudut Hati ~ mode x tentu hala

lama xde entry baru kan
setiap hari aku bukak blog ni..
hari2 aku BW ke rumah kalian..
kdg2 ku tinggal jejak..
kdg2 aku baca sambil semunyik kan jejak..
nama pon mode tak tentu hala kan.. hahaha

ada sesuatu di sudut hati aku..
yang kdg2 gelodaknya x tertahan..
dah lama aku pendamkan...
rasa ingin ku ceritakan..
agar kurang beban di hati..

penat ku mengembirakan hati
agak perkara yang jauh di sudut hati tu
x akan datang mengambarkan visinya
kerana ia buat diriku terduduk
bagai dihempap batu besar..

kadang2 aku terpikir..
apakah itu tanda Allah ingatkan aku..
agar aku selalu bersedia..
agar aku selalu kuat..
agar aku semakin dekat rapat melekat
dengan Nya..ehsan Nya..

InsyaAllah, Allah tahu yang terbaik buat ku, buat mu
dan buat kami..
tiba masanya.. segala galanya akan ku ceritakan..

4 comments:

eKa said...

ala kenapa ni yang...harap semuanya ok

AIN NAZRI said...

eka : insyaAllah.. akan berusaha untuk ok

Nor Suhada said...

be strong ya ain..insyaallah semua ok nnt

Suhaida said...

nape ain??