~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Monday, July 2, 2012

Happy Born Day Ain !!

arini my besday yang ke 28 tahun
sudah tua nampaknya aku ni..
huhuhu...
alhamdulilah...
rezeki anak n suami...

semoga tahun2 yang mendatang
lebih bahagia dan sempurna...
never give up walau sesusah mana..
yang penting kita kena yakin




aku puasa arini jadi xde laa acara potong2 kek ni..
plan tuk masak buka posa ni..
celebrate ngan hubby n 'Auf je laaa...
nak makan kat luar tapi malas plak...

sbb khamis nanti kitaorg plan nak mkn luar gaks..
sambut lagi satu acara besauuu.. :)

11 comments:

amal said...

selamat hari lahir kak! semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu. beza setahun je kita rupanya :D

mia-ina said...

hepi besday ke 28...muda lg ain dr mia...moga dikurniakan kebahgiaan selalu utk ain & keluarga ye...amin

yannie bunny said...

Ain..... happy birthday!!! Semoga dimurahkan rezeki dah sentiasa di dalam lindungan Allah :)

pnsusu said...

Huit..huit..
Happy birthday ya ain....
Semoga happy sokmo ya

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'kum Selamat Ulang Tahun Ain cayang.. moga di sihat tubuh badan, lapang rezeki, di permudahkan tiap urusan, awet sentiasa :) bahagia bersama keluarga tersayang selamanya Amin.... :)

chinta... said...

selamat hari lahir ain...semoga panjang umur dan dikekalkan kesihatan...murah rezki...dan sentiasa berbahagia disamping keluarga tercinta...uit2..sayang auf jugakkkkkk...mmppuuahhh!!!

S-a-B-r-I-n-A said...

loorr. semalam birthday awak ek.. anyway thanks for coming.. Najlaa was sooo happy sampai kepenatan.. biasa pagi walaupun masih tidur, bile kiter angkat dia akan bangun.. ini sampai rumah babysitter pun masih nyenyak.. aduuhaaaii.. dia sgt2 suka kamu orang datang rumah malam tadi.. u guys balik, start mengamuk..

AIN NAZRI said...

lalink lalink semua.. tq for the wish.. hehehe.. enjoyyyy

juelee said...

happy beday ain.. kita sebaya rupanya hikhikhik muah muah muah

Mama Gee said...

Hepi besday ya ain...semoga berbahagia selalu :)

CheNamNam said...

hepy belated besday dear...!!

hoiiiii muda lagik kau ghupernya,cesss haku jugak yang tuo...cecepat proses adik untuk Auf tau...hahahha..

semoga ko diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezki selalu, diberikan kebahagiaan didunia dan akhirat dan diRahmati Allah SWT selalu..Amin.

btw tolong jadi ibu yang hebat utk Auf ocay...:)