~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, July 25, 2012

Bila Mata Dia Kekal Bolat

sejak dua menjak ni
rasa badan sgt laa letih
madang nak menidurkan diri ajerk..
uish ada ke patut..
makcik dah tua kan..

kdg2 budak kecik ni pon x terlayan
seb baek ada encik somi yang setia
dan penuh kasih sayang jaga 'Auf
hehehe bodek laa ni..

semalam malam.. dia ngaruk x nak tdo..
susu dah bergelen2..
dok laa nak main..
dok melayan dia sampai tersengguk2..

meh tgk apa yg dia sibuk main kan ni..
actually main panjat2  jerk
cuma mlm tadi dapat akal baru..
dia rembat ibu dia yer bekas bertutup
dan panjat atas bekas tu..
saper laa ajar anak aku ni..
dengan impian nak panjat bbcot tuh

bekas tu dok dalam kotak lagik

dia siap joget2 n lompat2 atas bekas tu

cubaan nak tepis kamera ibu

bila kita marah dia duduk plak..

mencari idea baru

suka sgt buat muka tak bersalah ni

ok.. dapat akal baru.. dia turun dari bekas tu

dan aksi mencari tahu apa ada dalam kotak itu.. gobet2..

berjaya kuarkan bekas dalam kotak itu..

ni ler bekas yg dia dok pijak2 tuh.. siap main tepuk2 laa pulak

cek plak kot2 bekas ibu pecah kena lanyak ngan 'Auf..
 setelah sejam lebih dia main2
last2 dia surrender..
tidoooooo

tdo laa lena2 ye anakku
*naseb baek ibu sedar kol 4 pagi tuk masak sahur..
huhuhu kalau tak.. cian kat ayah laa lapau..

6 comments:

Mama Gee said...

takpe..ganjaran pahala besauu layan anak dan suami..hehee

auf ni bijak...meh duk dgn aunty nak...sian kt ibu auf tak cukup tido..hehee

CheNamNam said...

uhh memang agak runsing biler anak lambat tidoo kann nak nak lagik mater kiter bagai digam gamm sudahh...hehehe

ade jerk menda diyer nak buat eh..sikit hari lagik ko mengemas lemari baju pinggan mangkuk plak Auf baru ader akai sikit mama kauuu...hahahaha

fifa said...

Comelllll kejap je da besar..mata dia bulat geram tmgok!

juelee said...

keamin sonok die main lompat2 atas kotak tu

fiszah_pjo said...

kemainlg bulat mata dia..comel..salam kenal dr atirah :)

mia-ina said...

dia makin suke main auf ye,..:-)