~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, January 17, 2012

'Auf hujung minggu

lama tak berblog..
semalam ain cuti sbb hubby x berapa sihat
++ nak siapkan cenderahati tuk adik ipar kawen bulan depan
sempat siapkan 200 jerk..
ada 800 to go.. huhu

so Jumaat malam aritu bawa 'Auf gi cucuk 5 bulan
timbang berat naik 200 gram jerk..
so 'Auf yer berat 6.5kg ajerk.. jadilaa kan

ni timbang kat klinik azlini.. doktor kata timbang ni dah 20 tahun dah.. sgt oldies kan.. mcm kat klinik gomen.. hehehe 'Auf x reti dok diam kat atas ni.

kali ni punya cucuk kejap je..
x sempat 'Auf nak jerit.. dah siap dah.. hahahaha
dia gelak2 jerk.. hik hik
tapi yg x bestnya malam tu dia demam sikit..
jadi cepat2 bagi makan ubat demam n tampal kool fever tuh

excited kan minum susu.. ain x sempat bagi, dia dah capai botol tu kat sblah dia.. x sabor2 ler budak ni.. konon2 haus sangat ler tuh.. habes baju n muka terpercik susu..

dalam kata demam2 tuh..
bila cakap nak g jalan.. kemain melompat2 jerk dia..
dok tenung je ke mana kita gerak..
asal dia rs lama je kena tgal mula laa dok jerit2 panggil ibu ngan ayah dia
hahaha takot kena tgal..

muka excited nak jalan.. entah apa tah dia dok cakap ngan ain.. ain dok snap snap gambo dia tgh bebel.. hehehe

minggu depan jumaat malam bawa 'Auf g cucuk jugak..
kali ni cucuk pneumacocol  *ejaan x sure*
kena amek bulan ni gaks.. harap2 kali ni ok laaa..
lagipon cuti raya cina ni panjang jd dok umah diam2..
harap2 tak membentan sgt.
klu badan dia x selesa mmg manjanya lebih2 ajerk..

7 comments:

chinta... said...

hehhehe...auf sebijik muka ain...comel sgt2..

Reyha said...

bestnye sempat amik gambar time timbang. auf tau posing depan kamera. kalau arissa payah betul nk senyum dpn kamera

qaseh johanna said...

budak muka bulat ni dh pndai buat ape skang ni..?? leh merangkak dh ke..??
mata bolat, pp bolat..ikot ibu dia sebijik..hehe

~YUN~ said...

cian die demam..ain bg auf susu ape ye?

AIN NAZRI said...

Yun : ain bg snow.. sama ngan afif kan?

Adlina Husaini said...

ala baby bambamnye dia...gerammm sgt!!! cayang, ajak mama dtg putrajaya umah aunty k..main ngan abg aisy ^_^

yannie bunny said...

hi ain, salam kenal.

comelnya auf!!! geram nk gigit pipi boleh ;)