~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, January 4, 2012

apa yang baru??

entry ni lama duk dalam draft
punya laa brchenta nak menyiapkan,,
dan dok pikir2 apa kata org klu aku dok buat entry nie..
tapi tuk peringatan diri sendiir why not kan..

HIDUP X SEMESTINYA INDAH..
X INDAH PON KITA KENA TERUS HIDOP KAN

seperti tahun tahun lepas..
roda kami masih kat bawah lagik..
ooo lama sudah ye.. dah lebih 3 tahun rupanya
dari sebelom kahwin... sampai dah kahwin..
dari sebelom ada anak..sampai dah ada 'Auf
besar dugaan kami..


tapi seperti yang aku cakap..
hidop x indah pon kita kena lalui..
cuma banyak pengorbanan kena kami lalui
bukan senang nak kuatkan kaki tuk terus melangkah..


di sebalik ranjau2 duka tu,
Allah tetap bagi aku cahaya..
Alhamdulilah.. aku masih ada suami..
dan Allah beri aku seorg cinta hati..
Muhammad 'Auf Irfan Naufal,
yang dtgnya x di duga dan di sangka..
di ikuti dengan rezeki karier..
cukup untuk buah hati kami tu..


tuk aku n en somi.. rezeki yang kami pinta tu
belom di makbulkan lagi Allah
mungkin kami kena sabar lagik..
dah makan bertahun dok susah dan sabar menanti..
takkan laa lagi beberapa tahun mendtg x leh sabar kan
semuanya ada hikmah.. jadi layan je laaa


jauh di sudut hati aku ingin kan kesempurnaan
tapi mana ada hidup yang sempurna tuk manusia..
tuk memenuhi expectation aku lagilaa tidak
jadi teruskan berusaha..
tahun 2012 ni aku xde azam..
dan aku x nak berazam apa2..


semoga aku leh cari2 idea tuk draft my PHD
aku bercita2 tuk amek PHD before umur aku 30 tahun
dan aku harap aku leh buat tu.. tuk kepuasan diri sendiri..
dan juga semoga org2 di sekeliling aku bahagia
dan dapat apa yang di hajati..


mode aku skrg "sakit hati"
terasa jauh di sudut hati aku sangat sakit.. :(
semoga Allah terus bagi aku kekuatan tuk melangkah
setapak demi setapak hingga akhirnya...



4 comments:

amal said...

selamat thn baru sis.. semoga segala yang dihajatkan akan menjadi kenyataan :)

Ema Mokzima said...

amin... jgn patah semangat.. berusaha dan redha.. segala yg Allah beri dan belum beri tu ada hikmah nya....

mia-ina said...

mia doakan semoga tercapai hajat ain tu..wah impian yg mia x nah buat pun..cuma teringin tu ada la...x tau mampu ke tak...ada sesetengah org nk amik phd utk kenaikan..ada yg suke2x amik utk tingkatkan pendidikan...bergantung pd orang kan..

AIN NAZRI said...

mia: ain amek phd sbb suka2 jerk.. xde kaitan langsung ngan keje.. sbb tempat keje ain xde laa pentingkan sgt education.. cukup ngan degree jerk..

ema : sentiasa bersemangat nie..

amal : take care ye.. jg kandungan elok2.. sama2 kita happy happy