~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, September 13, 2011

Datang Lagi







perasaan itu dtg lagi
perasaan rasa yang aku x suka..
kali ni makin menjadi2..
dan aku rasa aku mula tidak adil..

tidak adil kerana membiarkan perasaan
itu seolah2 bermaharaja lela di hati ini
biar dia bukan selalu hadir..
tapi hadirnya menyakitkan dan meruntun jiwa

pergilah perasaan itu
pergilah jauh jauh..
jangan ganggu aku..
aku x mahu sakit hati lagi
kerana ia sangat melukakan..
dan sangat menstress kan..

ku titiskan air mata hanya kerana perasaan ini
sangat tak berbaloi..
ia akan melarat dan melarat..
dan kdg2 aku tak kuat..
dan terus di buai rasa itu

sedih yang meruntun jiwa..
sila laa kuat wahai hati
jangan terus terbuai kerana
perasaan ini

No comments: