~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, September 2, 2011

Beraya Dalam Pantang

tahun nie senang cakap aku x beraya
mood raya pon xde..
yelaa dalam pantang nak beraya apa kan.. 
jadi layan dok umah je laaa

pantang aku nie xdelaa pantang yg sungguh2
cuma aku makan bende yang boleh
dan kurgkan berjalan keluar..
kalau aku keluar pon aku x bawa 'Auf..
atok nenek dia jaga

encik somi pon sama tak beraya
raya pertama kitaorg bantai lepak umah
dan tido sama2 dgn 'Auf..
tak ramai yang dtg umah mama papa ain kat JB

jadi collection 'Auf takde lah banyak..
cuma aritu makcik tqa n family adiahkan 'Auf stroller
alhamdulilah.. jimat duit ibu 'Auf kan.. heh heh
duit collection 'Auf pon dah cukup tuk buat
akikah 'Auf.. 
yeyyy suka2.. diam2 'Auf buat collection yek..

makin hari 'Auf makin cerdik..
tak banyak sangat tdonya..
asyik membolat ajerk matanya dengan mulut riuh
nak ajak borak apa tah.. heh heh

nampak gayanya tahun depan laa
baru ibu ngan ayah beraya sakan ye..
tahun depan 'Auf dah leh cakap..dah leh berjalan
seronok laa ibu ngan ayah.. huhuhu

3 comments:

filanastasia said...

ala... masa nanny D dtg takmo pulak bolat mata.. tido jek.. huhuhu.. takpe.. nanti nanny D dtg kaco 'Auf tido ek..

wah kalau collection dah bleh buat aqiqah, dah bnyk la tuh.. alhamdulillah rezeki 'Auf tomei..

Mia-Ina said...

x sbr tunggu auf dh bsr t

mimie1678 said...

wahhh... ain dah bersalin yer.... sorry akk tak perasan.... comelnya diaaaa.... muka ain la!!