~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, May 5, 2011

XtVt 1 May

Ni plak xtvt aku pada 1 may
pepagi tu...
bawa MIL aku g masjid India
mengigih beli baju raya tahun nie

entah mimpi apa SIL aku
nak pakai baju seragam..
purpose tuk bergambo family
so kitaorg pilih kan..

malas nak upload gambo kain yg dah di pilih
nnt raya aku buatlah entry ye..
khas berhari raya dalam 'pantang' hehehe

petangnya plak.. kitaorg
menggigih menyerbu Ikea
bawa MIL aku g sana
since dia x pernah g sini

susah giler nak parking
dan lautan manusia mcm semut
naik jenuhlaaa pusing2..
last2 parking kat The Curve jerk
seb baik laa ok..

puas jalan2 + MIL aku amek brg yg dia nak..
kita org berhenti makan..
mak aii gigih gak cari tempat kosong
aku plak gigih berdiri dan beratur
tggu giliran nak beli makanan..

lapo punya pasal.. semua licin daaa

dekat kol 6 gak antar MIL aku
balik Putrajaya sbb dia nak balik Ktg plak
bising FIL aku. hek hek hek
sebab dia dah lama sgt nunggu MIL aku

*sila ignore gambo yg x semenggah tu ye
en somi mmg suka buat muka kalu aku amek gambo dia

3 comments:

filanastasia said...

hahaha.. .seronok berjalan ko.. nazri tu mcm biasa la buat mimik ntah aper2 kan.. huhu

jeles.. bila nak bawak aku g ikea nih??

AIN NAZRI said...

ko datang laaa KL. aku bawak ko g Ikea nie haaa

Mia-Ina said...

klu jln masjid india, mmg penuh orang...penuh manusia....tp tue la syurga membeli belah...

klik ur nuffnang