~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, February 22, 2011

Yang Ku Perlukan Hanya..

aku tak perlukan lelaki yang hensem lagi kacak bergaya
cukuplah sekadar suami yang buleh ku tatap mukanya

aku tak perlukan lelaki yang berbadan sasa dan tegap
cukuplah seorang suami yang bisa aku sandarkan lelahku di dadanya

aku tak perlukan lelaki yang romantik dgn bunga @ ayat jiwang
cukuplah dengan seorang suami yang memeluk ku sepanjang malam agar tidur ku lena

aku tak perlukan lelaki yang ada duit berjuta
cukuplah seorang lelaki yang buleh hidup susah senang dgn aku

aku tak perlukan lelaki yang berjanji sehidup semati
cukuplah seorang suami yang jujur pada ku

aku tak perlukan lelaki yang kuat gagah perkasa
cukuplah seorang suami yang akan memujuk tangis ku ketika aku duka lara

tak perlulah aku berlebih2 han..
cukuplah apa yang aku ada...
jangan di ambil dulu dari ku
biarlah kami kecapi hidup bersama

ya Allah, terus ujilah kehidupan kami
tapi bantulah kami mencari jalan penyelesaian
kurniakanlah sesuatu di atas kesedihan ini
kurniakanlah keajaiban di atas ujian besar ini
pada kami..

2 comments:

filanastasia said...

ameen.. mudah-mudahan Allah memakbulkan doa kamu..

Ogy said...

mama suka entry ni...
tak lama lg hidup ain akan lengkap...
1 happy family.. :)