~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, July 1, 2008

debaran kedua

hehehe suspens je tajukkan.. apa aje yg korang pk kan kan.,. hari nie aku nak g register kat UPM..untuk menyambung kuliah ku.. masuk semester ke2.. alhamdullilah.. semoga aku mampu terus melangkah hingga ke penghujungnya... kadang bila pk balik mcm sekejap aje.. bulan 3 dulu baru semester 1.. skrg dah naik sem 2.. tak lama lagi sem 3.. huhuhu bila laa nak sem 6 nie.. insyaALLAH tahun 2010 aku konvo laaa.. akan ku buat yg terbaik untuk mama dan papa.. nie janji aku kat dia org.. janji aku kat diri aku adalah untuk siapkan PHD ku sebelom usia ku menjengah 30 tahun.. akan ku berusaha untuk itu...

sambil2 tu aku nak melangkah dengan jayanya dalam bidang kerjayaku.. mungkin sudah takdirnya untuk TM menerima aku sebagai staff yer yg sengal tapi cemerlang..ahaksss.. mmg sengal aku nie.. wakakakaka.. aku suka keje sini.. politik mcm mana sekali pon kat TMG nie.. aku yakin.. cita2 aku tercapai.. dulu masa baru2 masuk keje aku nak jadi 'key person' utk TMG.. tanyakan apa saja pada ku..pasti aku jawab.. kerana semuanya di kepala otakku.. hehehe tapi skrg belom terrer lagi laa.. give me 3-5 years more.. i'll make sure i'll have market value.. mana tahu ada company sanggup bayar gaji aku USD15k a month.. wow.. interesting.. huh mata duitan sungguh aku nie... badan besar..gaji pon nak besar...wakakakaka... sengal kan staff TM nie.. hahahahaha... but i love being here.. i try to make my self confortable as much as i can.. kalau bukan diri ku yg mengembirakan diri sendiri sape lagik kan..

dalam hidup nie.. kita tak leh nak harapkan org lain untuk bahagiakan kita... tapi kita yg kena berusaha mengembirakan diri kita nie.. betol tak???

3 comments:

filanastasia said...

tapi kekadang nak bahagiakan diri sendiri tu bukan mudah.. kena sedih dulu baru leh gembira.. mcm tak adil jek.. huhuhu

AIN NAZRI said...

mana ada mende kat dunia nie tak berpasangan... ada hujan ada matahari.. ada amlam ada bulan.. ada panas ada sejuk.. ada itam ada putih.. ada gembira mesti ada sedih... cuma cepat ngan lambat aje.,..

[ a L i y a ] said...

hehe,kdg2 kene lukakan hati sendiri untuk mengembirakan org lain dan sebaliknya,nak buat mcm mane ye??perasaan dtg secara semulajadi..

p/s :aduh,jiwang lak~~~ahakSzzz