~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sunday, July 6, 2008

kerja..kerja..kerja..

bila sentuh bab kerja je.. aku rs aku hanya mampu tersenyum aje.. sbb aku tak mahu merungut.. bila org tanya.. "keje ko ok??" aku diam.. dan senyum.. dengan senyuman ini lah yg buat ramai salah sangka.. menganggap kerja ku mudah dan simple tak mcm mereka.. sebenarnya bila di suruh pk pasal kerja nie.. terpulang pada individu..

kerja aku mmg melambak... malah ada keje2 aku.. yg aku tak paham mende nyer.. hehehhe.. sengal kan aku nie.. huhuhuhu.. tapi yg sgt berkaitan dgn aku adalah..agreement.. mmg familiar laa.. asal sebut agreement pasti nama aku yg kuar.. huhu.. kdg2 aku pon tak paham apa agreement yg aku buat tuh.. nak baca satu2.. minggu ni aje.. aku bergelumang dgn agreement partners yg baru aku take up dr shukri. shuk tu member seunit aku, tapi dia dah transfer g sales.. huh mmg senoneng gak aku nak paham.. kdg2 aku pon tak paham.. ekekeke

tapi moral of the story.. life kena teruskan gak... dan aku kena terus bekerja bekerja dan bekerja.. kalau tak sape nak tanggung aku.. huhuhuhu...

No comments: