~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, June 15, 2012

'Auf dah 10 bulan



alamakkkk
ibu lupa nak update laaaa...
anak ibu dah 10 bulan..
dah besau dah makin banyak akal

muka xde mood bangun tdo

skrg ni bab melasak mmg juara
ada jerk bende mcm2 dia nak buat
dah sgt rajin jalan memapah..
suka makan walau gigi satu pon xde

tdo dalam geram.. hahahah
 skrg ni dia suka ajuk..
kalau dgr org batuk ke berdehem je
laju je dia ajuk kan.. geram betol budak ni
pastu kalau dgr muzik best jerk..
dia mmg laju joget2..
x kesah lah masa tu tgh diri ke
duduk ke.. makan ke..
kdg2 kita tgh dukung dia pon dia leh
galak berjoget..
ni nak rampas handphone ibu laa ni
 dia suka senyum..
especially kalau kita bukak flash kamera..
memang laju je dia sengih
tunjukkan molot xde gigi..

6 comments:

Mama Gee said...

pic auf kt atas tu nampak cam kurus skit..
apa2pun auf tetap encemmmm

chinta... said...

kalau tengok muka auf x sah kalau x sengeh...comey sangat anak buah aunty ni...makin besar makin ikut muka ain kan

mia-ina said...

betapa cpt nya ms berlalu..ibarat mia gak..tgl sebulan lbh lg ....auf mkn membesar..semoga ain jd ibu yg tabah dan didik auf dengan baik ye..amin

AIN NAZRI said...

mama : memang dah koros dah.. berat naik 100gram pon susah..

chinta : amek berkat.. nanti bakal baby chinta kiut jugaks

Mia : insyaAllah.. berdebar nak tggu baby mia ni.. baby raya kan

Mamamia Style said...

best kan tgk dia joget. pantang dgn muzik terus goyang2 siap angkat tangan. arissa sambut besday baru tumbuh gigi

CheNamNam said...

alololooo tomeinyer tidoooooooo....!!geget pipi karang baru tauuu...!!