~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Monday, November 29, 2010

masih mencari..

apalah yang dicarik pagi2 isnin nie..
ain mencari semangat yang hilang..
hilang tak tahu g mana...
sbnrnya ada perasaan kecewa dalam hati..

sbb berat naik mencanak2..
pastu semangat tuk menguruskan badan adalah 0%
sgt sengal kan.. apalah aku nie,,
kalau tak dirawat segera...
maka akan 3 digit kembali laa gamaknya..

kata sifu exercise aku..
aku gagal turunkan berat dalam program 8 minggu
sbb mental aku tak set DIET as priority..
tu sbb aku x leh nak buat..
org lain turun sekilo dua..
aku????? naik sekilo dua...

apa hal??? wahai diri silalah bersemangat..
aku x tahu nak cakap mcm mana..
aku tak mampu nak motivate kan diri aku sendiri..
aku betol2 down skrg nie..
senyum x bermakna happy...
happy tak bermakna suka..
suka tak bermakna semuanya di terima..

mula dah.. kepala dah nak ting tong...

bagaimana harus ku cari semangat diri?
apa lagi yang harus aku buat
agar hati dan kepala otak nie
meneruskan misi mengecikkan badan


1 comment:

Iena said...

badan aku pon tengah mencanak naik skrg ni... diet x menjadi la skrg... amacam ni nok...