~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, August 10, 2012

Iklan Raya

saje je nak update entry ni
aku rasa tahun ni iklan raya sgt menyentap sentap
dari petronas sampai kan ke bernas
syahdunya....

now aku teringat kat mama...
sbb baru lepas layan iklan bernas..
jiwa anak.. jiwa ibu..
ibu aku..ibu ko jugak..
:(


5 comments:

FieZaLieSa said...

x tgk pun lg ape2 iklan rya kt tv...pdhal ngadap je tv tu..hehe..time iklan tertido agaknye...huhu

filanastasia said...

time iklan bernas.. iklan dah abes, air mata tak kering lagik.. 1st time nengok tersedu sedan...

Ummi Iman said...

Askm, singgah dan Follow sini. Nama ain dan suami sama mcm nama adik saya dan suami dia ;)

Byk dah byk entri dlm ni. Suka ayat pendek2 dan tgk gelagat auf yg comel dan cerdik tu.

Ummi Iman said...

*byk = baca

AIN NAZRI said...

Fieza : hehehe tgk chanel yg xde iklan kot ni..

filanastasia : KD.. aku pon.. tgk 1st tu terus nanges sedu2.. sedih gilerrrrrr sgt2

Ummi Iman : salam perkenalan.. terima kasih sudi singgah n baca