~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, August 30, 2012

Citer Raya?? Non Ado

nak citer pasal raya.. xde mood..
aku bukan beraya pon...
baju raya yang 4 pasang tu pon x pakai di pagi raya
hehehe.. malas laa nak story morry..

syiok raya2 dok membuta ngan encik somi n Auf..
kruuuhhh kruuuhhh.. bangun2 makan.. nyam nyam
tapi jgn jeles.. berat makcik maintain..
tetap gemok.. tapi kilo x tambah ye..

dok umah parents in law mmg syiok
sejuk ajerkkk... tu yg mata kejap2 nak lelap..
dasar menantu hantu kan aku..
alaaa... bukan selalu..
Auf sgt cranky jadi pujuk2 suruh dia kaw2 tdo bagi rehat badan
mak bapak dia pon join rehat gak laaa

Auf yang mengusung mana2 kuih raya yang dia minat

us.. muka xde keje.. jengjalan dalam kete g pusing2 segamat

raya aritu umah mil mmg ada budak2 dtg beraya
Auf syiokk tgh abg kakak dtg beraya..
dia dok menyempel tgkkan budak2 ni..
budak2 pertama yang dtg beraya.. see Auf dtg dekat tgk abg2

ni dah masuk dalam gang dah.. sibuk gak nak makan kuih raya..
apa pon past always past
for me.. raya is raya..
nothing extra special..
cukuplah di hari raya
aku ada dikelilingi keluarga..
tak yah beriya2 nak g beraya..
dok umah pon bahagia...

*raya ni Auf demam on off sampailah sekarang
jadi letih menjaga Auf tu buat kami laki bini layan apa ader je
malas nak beriya2.. kang anak plak yang penat..
bila dia penat.. sengsara nak menjaga tu..
sgt2 dia manja n ngade2.. huhuhu

3 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

comelnya auf.selamat hari raya ain. =) moga auf cepat sihat, jgn demam2 sokmo na..

aTy _faRed~ said...

anak aty pon demam batuk selsema hujung2 seminggu raye ritu...jangkit ngan sape tak tau..ramai nau umatnyer yang jumpe..huhu...neway..selamat hari raye...baju raye 4 pasang tak pakai rugiiii...mey bagi kat aty yang ade sehelai jer..sob sob...;p

Ummi Iman said...

Semoga auf cepat sembuh ya...