~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, March 6, 2012

'Auf di serang Deman Campak

update 'Auf sakit
ain outstation 3D2N kat Kuantan
mmg x leh nak elak sbb kerja
masa dok tgalkan 'Auf dengan ayah dia,
'Auf mmg dah demam 3 hari..

dok ngok ngak ngek..
meragam x sedap badan
hari ain travel tu, pesan kata yah dia
suruh bagi minum air kelapa
after minum air kelapa kuarlaa ruam2 kecil yang bermaharaja lela ni
sangat laa x senang hati..
kita dah laa jauh.. anak plak sakit..

meh layan je gambo 'Auf ni..
semoga dia cepat sembuh

badan dia kena serang dulu.. baru merayap ke muka n kaki
still demam masa ahad hari ain balik tu
nie dah merah2 dah ni.. ain tgk pon dah cuak

budak yang tak selesa nak tdo.. mende ni org kata panas.. naseb baek bilik beraircond. kalu tidak lagi teruk laa panas dalam dia kan..
layan main sorang2 je.. hahaha cian dia.. ibu sibuk siapkan barang dia

kaki dia baru kuar ruam2 tu semalam.. cepat2 sapu lotion yg sejuk tu

 semoga anak ibu cepat sembuh !

2 comments:

Reyha said...

ala ciannyer Auf... tp seb baik ayah dia baik bleh jagakan Auf :-) semoha cepat sembuh lil' boy

Mama Gee said...

syiannya auf...nak tak nak incik hubby kena sacrife jagakan auf kan..
ada sesetgh suami kalau isteri takde jek..patah kaki tak tau buat pe...sanggup anto anak umah mertua...