~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, December 1, 2011

Korang Sama2 Doakan Ye



arini aku sedeeeyyyy..
cian kat one of my blogger friend sis Rosie Rose
currently dia kat Lanchester
continue her PhD in Criminal Analysis
and currently tgh preggy 14 week..

ni aku copy dari blog dia
"Siang tadi, seperti mana yang telah diatur oleh midwife, aku hubby dan Fahim pergi ke hospital utk mendapat tahu result sebenar ujian darah kami hari tu. Nampak gayanya, aku mgm confirm pembawa Thalassemia dan incik hubby pun dikatakan positif. Jadi, ujian seterusnya perlu dilakukan utk pastikan jenis dan risiko ke atas kandungan aku skrg. Sedih dan sebak bila doc kata, kalau confirm severe risk, jalan yang ada adalah terminate my pregnancy. Ya Allah… *aku tak tahan sebak* Yelah, pregnancy itself could be harmful and if the baby survive pun, akan timbul macam2 masalah pulak lepas kelahirannya. Tapi kuasa Allah, kita tak tahu. Semuanya bergantung kepada ujian detail darah kami; kemungkinannya ¼ dalam setiap kelahiran if we both positif carry problematic genes."

so aku nak mintaklaa korang sama2 doakan
agar baby sis ni ok dan x perlulah dia terminate her pregnancy

*if aku kat tempat dia.. aku tak cukup kuat to hear any news like this... aku menanti lama nak dapat 'Auf then bila dapat adik 'Auf jadi mcm ni.. OH NOOOO.. apa2 pon Allah tahu yang terbaikssss.

4 comments:

amal said...

baru lepas baca. huuu sedih jugak! rasa nak menitik air mata.. boleh paham perasaan kak rosie kita nih. harap2 baby sihat dan dijauhkan daripada semua jenis penyakit insyaallah...

Nor Suhada said...

sedih rasa kissah mcm ni...moga dipermudahkan urusan....lindungila bayi itu,,moga selamat segalanya..amin

mia-ina said...

sebaknya dengar..aduhai..

Mama Gee said...

alahai...
semoga baby dia ok...
mmg susah pengidap thalassemina ni..kena jalani pemindahan darah setiap bulan seumur hidup...