~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Saturday, December 4, 2010

sedey betol..

Luahan hati aku

bila status FB aku berat sebelah..
ada org marah...
kata aku x bersyukur...
masalahnya.. dia tahu ke aku nie bersyukur ke tak??

sgt benci giler dgn ayat dia..
biar laa aku nak memaki memekak
pasal harga minyak naik..
aku yer pasal laaa..

ye laaa ko kan org gomen..
tapi kalu gomen buat salah takkan nak diam aje
aku bukan sokong mana2...
pembangkang idak.. gomen pon idak..
tapi kalu org2 nie semua menganggu gugat aku
memang laaaaa aku marah...

dulu isi myvi tank penuh RM50
pastu naik 5 sen aku isi penuh RM60
pastu ko naikkan lagi 5 sen, aku isi penuh RM70
kan melampau tuh..

sebulan aku isi minyak full tank 8 kali
(ini x termasuk balik kampung aku / laki aku)
so pertambahan RM10 tu darab 8 kali = RM80
which perbelanjaan makan n tol
aku laki bini selama seminggu...
tak ke giler tu...

adakah salah aku mengkondem gomen SYIAL itu??
bukan aku tak bersyukur...
tapi aku marah...
ni macam.. org kaya makin kaya
dan org susah miskin bertambah papa kedana

memang sakit hati...
sekiranya gomen dan sekutu sekeliannya
menyalahkan gunakan duit yg sepatutnya
di salurkan kepada rakyat yg susah
dan tersepit mcm aku laki bini...
MAKA.. KAMI HARAMKAN DUIT TU BUAT KORANG !

biarlah di akhirat nanti korang usung duit tu kehulu hilir
mintak simpati pada rakyat Malaysia yang teraniaya..

Aku org yg Di ZALIMI dan Di ANIAYA

2 comments:

Nur Qaseh said...

salam, hai ain...sy tgh khatam bc blog ain...dlu kita penah chatting dkt ym sekali saja tnya mcmn ain boleh pregnant...

sy sgt setuju dgn ain bab gomen naik myk neh...ehehehe...org yg kata ain x bersyukur tu, kita tgk smpi mn dia blh hdup dgn ikut kenaikan harga myk tuh...ehehehe..ape2 pon auf comel sgt...smoga mendidik anak menjd anak yg soleh...sy blom ade rezeki lg...erm kite pnya angan2 samelah teringin kembar 3...ehehee...tp klu dpt 1 pon syukur Alhamdulillah...

Nur Qaseh said...

salam, hai ain...sy tgh khatam bc blog ain...dlu kita penah chatting dkt ym sekali saja tnya mcmn ain boleh pregnant...

sy sgt setuju dgn ain bab gomen naik myk neh...ehehehe...org yg kata ain x bersyukur tu, kita tgk smpi mn dia blh hdup dgn ikut kenaikan harga myk tuh...ehehehe..ape2 pon auf comel sgt...smoga mendidik anak menjd anak yg soleh...sy blom ade rezeki lg...erm kite pnya angan2 samelah teringin kembar 3...ehehee...tp klu dpt 1 pon syukur Alhamdulillah...