~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Wednesday, December 15, 2010

KEJE atau DIKEJEKAN

saper tak suka keje?
sila angkat bontot dari opis anda..
hahaha nama pon x suka kan..

saper suka keje??
sila angkat kepala dan hadap keje korang..
jgn dok melangut melayan perasaan blur + blues ko

kdg2 org suka keje..
tapi x semua org suka di keje kan..
kecuali laki or bini ko kejekan ko..
**wakakakaka

tapi cuba korang pikir sejenak...
adakah korang paham apa tugas
keje ko sebenarnya...

apakah kerja ko masuk opis..
layan blog.. layan FaceBooK..
tanpa amek kesah siapkan keje ko..
*walau aku berblog tapi aku still siapkan keje aku ye..

kalu dah namanya keje,,
kena lah siapkan...
jgn buat bodoh...
takkan keje ko nak disiapkan boss ko..
apa boss ko kena report bawah tapak
bontot korang ker??

dulu2 boss lama aku cakap..
nama dia En Fazlin..
(mulut dia cakap ikut sedap ajerk)
dia kata 3 hari aku kerja
dia leh terima alasan aku baru masuk
dan belom explore abes lagik..
masuk hari ke 14.. kalau dia tanya..
aku x leh jawab.. dia kata aku LemBab..
dan below expectation aku..
huh sgt hina di buat..

jadi korang.. yg keje dah nak setahun
dan bertahun tahun..
sila tunjukkan sikap yg terbaik
dan kecekapan kerja ko..
please explore.
takkan nak tunggu boss suap bontot korang ajerk..
pening ler budak mcm nie...
sikit2 tak tahu... sikit2.. nak emo..
masalah nya sekarang...
aku cuma nak cakap
KO TAK PANDAI BUAT KERJA
SUDAH MENYUSAHKAN HIDOP AKU
KAN AKU DAH KATA..
JANGAN MENYUSAHKAN HIDOP AKU !!!


tak suka keje nie..
SILA BERAMBUS + RESIGN
pergi cari kerja yang korang betol2 suka..
dan betol2 enjoy.. supaya korang
x makan gaji buta..
dan tak menyusahkan hidop org2 lain...

3 comments:

Unknown said...

hehe entry yang sgt jujur dari hang

AIN NAZRI said...

aD : AKU SELALU NAK JUJUR.. SBB JUJUR TU MENYAKITKAN ORG... uits tercapital plak

Ogy said...

suka tgk ain marah...cute...
hik2 jgn marah yaaa