~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, May 31, 2012

demam plak

budak ni demam sejak Isnin
tapi dalam kata demam pon
melasak tetap lasak..
x macam budak demam..

so as conclusion aku x bg dia makan ubat demam
cuma tampal je kool fever tuh
then ajak dia berbogel tuk kurgkan panas badan dia
seb baeklahhh budak ni ok..

walau kdg2 dia ada kuasa gaban yang leh buat
ibu ayah dia tergolek letih..

Hi Aunty2.. jom join saya main pusing2 rumah

9 comments:

yannie bunny said...

Demam pun tersengih lebar. Comel la auf ni. Aunty nak gigit boleh? ;p

amal said...

olololo.. panas badan eh auf.. nasib baik dia aktif kan. at least berpeluh la sikit kan. cepat2 baik auf!

AIN NAZRI said...

yanie : sila sila.. mmg geram ngan budak ni.. nak gigit2

amal : haah sgt lasak.. nanti shaheem dah besar sikit mesti lebih kurg je lasaknya.. boy kan

chinta... said...

hehehhe..dak xde gg dok sengeh..comey je..

juelee said...

semoga cepat sembuh auf!

qaseh johanna said...

auf ni mcm sape eh ain..? suke beno menyengih...geram rasa..

Adlina Husaini said...

muka dia cam hang la wey..geramnya tengok dia..meh umah aunty meh..ajak mama dtg putrajaya..

besa la wey demam..aku pun kalau boleh tak mo bg makan ubat tapi pak dia alert sgt..running nose sikit je terus bagi satu dos..dah baik sikit balik dari tadika selsema lagi

siap pandai habaq, mommy, ada hingus laaa

senang sungguh berjangkit..

kalau aku, demam2 camtu memang tak pakai apa dah..pernah tu aku buka je pool kecik dia bagi dia berendam sebab nak bagi turun panas..nak basahkan dengan air dia tak nak..pakai coolfever pun takmau..berendam dalam pool mau pulak dia..

get well soon yer syayangggg..

mia-ina said...

hi ain,br dtg menjengah setelah cuti sek 2 weeks.....ciannya auf demam ek..tp tetap tersnyum manja kan

CheNamNam said...

hammmoihhhhh orang demammm senyummmm...kemaennnn lebornyer ehhh...hahahha

get well soon dear...!!