~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, May 17, 2012

Budak Tak De Gigi

budak ni dah suka makan macam2
tapi xde gigi
tapi bila kita tanya.. mana gigi 'Auf?
cepat2 dia senyum + sengih + gelak

semua org suka nak dukung 'Auf
sbb budak ni suka mengoda
tapi kalau org tu dtg dekat 
cepat2 dia sorok muka..

ni gigi saya ibu..


muka x puas hati kena kurung dalam bb cot

gelak suka.. asyik gelak je budak ni.. kena marah pon dia gelak + sengih + senyum

misi untuk paksa kita angkat dia

5 comments:

chinta... said...

baby AUF yang comey....aunty rindu kamu nak...huhuhu

CheNamNam said...

takde gigi pon sekali kalo geget tetek time menyusu mau meraung jugak nehhh..eh auf masih menyusu badan ker?


somel diyer gelakkk...budak neh kalo nak marah pon tak sampai hatey..heran maacamner ada org yg boleh buang anakk neh kan..semoga Allah lindungi kiter semua dari sifat keji..nauzubillah

rDnA said...

Amboiii auf sengih..hehehe..tayang gusi ni

Mimy Hamid said...

comel sungguh dia ni la..cute aje



p/s: hi pasal susu sy tu simpan kt bahagian atas freezer tapi suhu yang rendah la...susu tak beku...senang nak bawa balik rumah

qaseh johanna said...

mana gigi kamu wahai anak..?? hihi nmpak gusi je..geram tgk taw..klo jmp..mmg kena cubit pp tu.. grrrr geram..!