~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Monday, January 25, 2010

kebiadapan melampau...

sejak ada dunia blog nie.. mcm2 org berani tulis.. ye laa.. main tulis je kan.. ngadap pc bukan ngadap org ramai... tapi aku hangin dgn blogger nie...

Dah mampos buat cara mampos la.

Oleh : AdukaTaruna

Dah mampos buat cara mampos la. Boleh plak simpan mayat nak tunggu Datuk Bendahara balik dari shopping. Boleh meeting isytihar sedang terlentang. Pada hal dah mampos pagi tadi. Pergi mampos sama lu. Bod0h punya kerajaan spesis Stup1d.

http://adukataruna.blogspot.com/2010...mampos-la.html

this guy 'ada ke teruna' sangat melampau aku rasa... suka ati mak bapak dia je nak kurang ajar dgn Almarhum sultan johor... mcm nie adap org2 yang konon2 perjuangkan islam.. haram jadah betol... kalau budak tak de teruna nie jadi pemimpin msia aku rs lingkup msia.. mcm sial...

kalau lah nanti mak bapak budak nie mampos.. pastu org kutuk mak bapak dia.. baru dia tahu apa perasaan kerabat johor... dia layak dapat balasan setimpal... kalau kena daulat sultan, aku harap dia berkudis satu badan.. keterunaannya bior langsung tak leh guna.. benci sungguh aku...
aku sebagai rakyat johor sgt marah.. setahu aku.. berpuluh tahun aku idop tak pernah aku jumpa ini mcm punya org....

entry dia buleh laaa dia delete .. tapi kata2 dia akan di ingati.. sungguh haram jadah punya budak..

No comments: