~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, September 4, 2009

Ayam Penyet Ria

semalam g kuar ngan seseorg... buka posa bersama sama..
lama dah tak ketemu dgn manusia ini.. makin chantek dan makin koros...
aku??? makin besar dan makin gemuk....
tak kesahlaa.. janji laki aku kata...
aku as isteri dia..paling chantek dalam dunia.. cantik luar dan dalam sekali... kalau tak chantek maka takdelah kami menikah kan kan kan... heheehhe (nie ayat bodek aku nie..)
oo ok ok.. back to buka posa.. kita org mkn kat AyamPenyetRia, Sunway Piramid.
punyalah ramai org.. huhu sampai kitaorg kena tggu Q. so order dulu then bayar..
pastu g jusco..beli Tako Tao untuk buka posa.. sbb ayampenyet tu dapat meja dalam kol 8..
lepas makan lebih kurg Tako Tao terus naik atas jusco g solat... tmpt dia sgt kecik..
muat 4 org jerk.. huh.. giler sempit laa... tapi nak g tempat lain sgt jauh.. so layan kan ajerk.. :p
pas solat terus g balik kedai ayam penyet tuh.. wah sedap menikmati milo dinasour dia.. (nama pasar adalah milo tabur) mmg kaw giler milo dia.. tu yg buat aku sgt sgt sgt teruja.. hehehehe
ayam penyet nya ok laa... not bad.. tapi yg meletuppp adalah sambal dia.. pedass nak mati... dalam kata pedas2 pon, aku mintak tambah lagik sambel nya.. huhuhu..
best kan... waaa patut makan pecel lele laaa... sedapnya... uish teringin laa pulak..

No comments: