~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, June 20, 2008

perubahan

aku dah abes exam semester 1 untuk MBA aku.. alhamdullilah.. selamat 1 sem. pasnie cuti... awal Julai aku akan mulakan semester 2 insyaALLAH kalau berjaya. result tak kuar lagik. jadi aku pon tak tahu mcm mana... ok ke tidak.. entahlaa yer.. layan je laaa..

pengalaman dari sem 1 nie, nampaknya aku kena ubah gaya study aku.. tak leh guna cara lama.. study last minit not applicable lagik.. pasni aku kena rajin sikit... bangun kol 4 pagi.. dan study apa yg lect baru abes ajar.. mungkin cara nie lebih mudah dan bermanfaat utk aku yg sibuk ngan keje.. kalau tak.. habes aku sem sem akan datang.. tak leh malas2 dah.. hehehe...

semoga aku berjaya abeskan sem nie dgn penuh jayanya.. ameen...

No comments: