~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Thursday, January 10, 2013

Perubahan yang di maksudkan

perubahan.. apa yang berubah

FOR THING TO CHANGE WE NEED TO CHANGE FIRST

kdg2 kita pandai cakap je..
tapi sendiri nak buat pon ke laut..
hahaha macam aku laaa..
aku leh je cakap.. ulang2 cakap
sampai muntah hijau..
tapi buatnya.. leh ke aku buat..
bende simple je ni...
buat perubahan..
in sha allah..

*jgn laa tanya aku.. apa yang aku nak berubahnya..
sbb aku pon x plan nak buat yg mana satu ni..
kui kui kui..

layan je laa

yang pasti.. budak ni dah banyak berubah.. **

2 comments:

Mama Adam said...

Betul! Cakap mmg senang. Nk amalkan tu yg susah

juelee said...

hikhik... tak kesah la berubah apa pun kan ain, kalau ke arah kebaikan tu insyaallah allah akan permudahkan..